vineri, 28 mai 2010

Deci azi am mers la sc pe 9(ce bne)
Dupaia am mers cu mada ca sa,mi zica ca merge in Ungaria:)). La civica a venit langa mne si Dydy, Iuiu si pt ca nu aveam caiet am inceput sa ne scriem lectia in mana=)) asa ca profu a zis ca mai bne sa nu scriem:))
La chimie m.am jucat cu Mada si Dydy jocu ala cu tari,orase,munti etc... si trebuie sa.i multumesc lui Reby ca m.a ajutat>:D<. Duap ce s.o sunat m.am batut cu Iasmy cu liniaru(asa m.o inrosit) da lasa ca luni il aduc si eu=) La engleza am dorimt ca de obicei I-) In pauza de dinainte de fizica am mers cu Miha sa ne cerem de la profa ca cica avem "proiect la spaniola"...am intrat in sala profesorala si nu am vazut.o fac eu "Miha nu.i aici stam pana la si 20 si daca nu plecam"...se face si 20 stai sa vad daca ii...si ghici ce era acolo tot timpu da noi nu am vazut.o =). Ma rog...ne.o lasat cu conditia sa ne copiem lectia(unde ii numa 2 randuri). Dupaia am mers in clasa unde am vb toata ora despre iubitii lui flavia =)) si despre faptul ca Miha imi face in ciuda ca merge la ea la tara unde ii ff fain:P In pauza am mers la magazin cu Miha si Paul si m.o sunat Ana...iar Rebeca urla akolo ca ii dor de mne la care ii zice Ana la Paul " de the ii dor":)) La edu am incurajat.o pe Mada sa nu.si mai dea duhu din nou:)). Fac eu la prima tura "sa nu.ti dai duhu", vine la a doua " acuma incep sa mi.l dau" :)). Si i.am zis la prof ca " m.a sunat mama ca trebe sa am duc la medic imi puteti da cheile de la vestiar sa.mi iau ghiozdanu", si binenteles ca mi le.a dat>:) si am plecat acasa vreo 5:)) bne de fapt eu cu ana am mers pe eroilor unde ne.am luat inghtata de tiramisu =P~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu