marți, 25 mai 2010

Azi a inceput o noua zi de scoala:)) (:|
Dimineata am mers cu Lore sa cumparam suc....am mai mers o data la magazin cu Mada si Ralu. Eu cu Mada nu puteam deschide sucu...asa ca a dat cu el pe o piatra si a curs aproape jumate(erau nuam spume)=))...lore si ralu radeau din fata ca spartele=))
La fizica profa m.o certat ca de ce vb...sa ma lase in pace:-j
La chimie a venit Shakira=)) unde ne.o zapacit cu chimia ei X(
Ana a uitat.o pe Reby pe banca:))...
Eu si cu Lore am mers in cur tea mica cu Cristina...care nu ne lasa sa mergem la bio...unde binenteles ca am intarziat ca am facut cu Mada turu scolii=))
In ora de bio imi trimiteam mesaje cu varamea care se plictisea la chimie
I-)
Dupaia eu si cu pretena mea....Lore....am stat la soare:))...si era sa cadem jos=))
La desen profa nu a mai zis ca o dezgust...minune=))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu