vineri, 9 iulie 2010

Azi mi.o tinut mama o teorie despre tocuri:O ca ea la varsta ei numa cu tocuri umbla bla bla:-@...si acm ma pune sa invat sa merg pe tocuri "yuppi"...mda/:)
Am mers cu lore in oras>:D<>insfarsit:x
M.o sunat varamea ca la 4 si un sfert sa fiu gata. Mergem la polus la film:>
Ne.am plimbat vreo ora si dupaia am intrat la film/:)...deci am murit de ras=)))))) nu mai puteam si i.am zis"Raluca dupa ce iesim te bat..uite.te si u ce pervers ii filmu"..."Nu ii nevoie ca am mai pastrat un baunty special ca sa arunc in ei=))))))" si asta nu e tot incercam sa ii zic cv si din gresala ea si.a bagat degetu la mne in ochii=))))))...cand am iesit zice maicasa"Ralu imi era teama ca inoptezi aici[ii era somn ca a stat dea moaca 6 ore in salina la Turda]" la care eu "Mie mi.a bagat degetu in ochii"=))))))))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu